Om mig

Namn - Emmy Hansson Winqvist
Ålder - 21 år (881113)
Stjärntecken - Skorpion
Uppväxt - Gävle/Kalmar
Favoritmat - Det finns ju så mkt god mat ju!
Familj - Mamma, pappa, storebror John, 25 år, och lillebror André, 15 år
Civil status - Min älskade pojkvän och sambo som jag varit tillsammans med i 15 månader
Intressen - Läsa, träna, umgås med nära & kära, filmer, musik, djur
Musiksmak - Allt möjligt
Bästa vän - Rolle och Malin
Sysselsättning - Jobbar just nu extra på ICA Almérs och i januari ska jag börja plugga till undersköterska :)
Längd/vikt - 169 cm/ 60 kg
Husdjur - 2 katter (3 om man räknar med Konrad som bor hemma hos mamma o pappa)
Vad gör du om 10 år - Bor i ett stort hus utanför stan tillsammans med Martin och våra barn :) Jobbar inom vården

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0