Jag ger det en chans till..

Nu kände jag att det var dax att ta upp bloggen igen. Jag känner alltid att det finns något jag skulle vilja berätta och skriva ner, men har ingenstans att göra det. Så nu kommer jag skriva här när jag har lust, inte bara för att jag "måste"..

Lite kortfattat om mig för er som inte känner mig: Jag heter Emmy och är 21 år (blir det egentligen först nästa vecka, den 13:e, men iaf). Bor i en mysig 3:a i Funkabo tillsammans med min älskade Martin och våran buskatt Findus som vi adopterade från katthemmet Kompis i April. Just nu jobbar jag inte utan håller på att läsa upp lite betyg för att eventuellt börja plugga hösten 2010. Jag tycker om att pyssla här hemma, läsa, baka, resa och att umgås med familj och vänner. Kaffe är gott och det bästa jag vet är mysiga hemmakvällar med älsklingen.. :)

// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0