En matlista :)

favorit-maträtt: Det är olika och jag ändrar mig hela tiden, men något som alltid funkar är lasange
favorit-krydda: Salt
favoritpålägg: Ost och leverpastej
favorit-frukost: Frukost på julafton :)
favorit-macka: Knäcke med ägg och kaviar eller mjukt bröd med skinka, tomat och gurka
favorit-snabbmatställe: Äter inte så ofta ute, men max är gott!
favorit-pizza: Frutti de Mare
favorit-grönsak: Gurka
favorit-frukt: Clementin
favorit-skaldjur: Krabba och räkor
äckligaste mat: Allt som har med lever och hjärta m.m att göra
favorit-dryck: Mjölk
äckligaste dryck: Whiskey
finns alltid i mitt kylskåp: Mjölk, massa pålägg och grönsaker
finns alltid i min frys: Fisk, grönsaker och bullar
mat jag oftast äter: Hemlagat
mat jag är bäst på att laga: Lite olika
kokt/stekt/friterat: Kokt helst
hemlagat eller restaurang: Hemlagat!
äta ensam eller äta med andra: Med andra
djur jag äter: Det mesta utom husdjur, insekter och smådjur
något jag skulle vilja äta som jag aldrig ätit: Flygande jakob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0